MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Önskningar som slår In!!

Publicerad 2009-12-16 22:03:18 i Vardagslivet

Idag är det Mikas Födelsedag,..
Och den lider mot sitt slut,..
Jag hoppas att hon haft en Underbar Dag,..
Det har hunnit hända massor,..

Dagen började Mulen,.. Grå med Mossgrön Mark utanför sönstret,..
Pratade med Mika  och hon bakade tårta,.. liam sov tre timmar utan ett ljud och jag hann en runda till Frissan Medans Mamma passade honom,..

så nu är jag fin i håret och redo för snö??
Och det började snöa,..
Men med 1 plusgrad så bara töade det bort såfort det nuddade marken.
men kvällen kom,..
mamma Hämtade Max och vi pakkade in oss i bilen för en tuur till EKO.
Då hade mörkret lagt sig och med den,.. Snööön..
härligt,.. När vi var på Eko Fick Max en ny Pulka,.. En röd,.. Han fick själv välja,..
Och när vi kom hem tog vi en tur i trädgården,.. ca 5-10 cm Snö helt orörd ,.. i mörkret med bara ljuset från Slingan i plommonträdet,..
Härligt,.. spring spring och snön yrde i takt med max glädje tjut,..
oh vad jag gillar snön,..

vi gick in,. drack lite glög och ittade på glömligheter med pettsson o findus=)

Kommentarer

Postat av: Micca & Lion

Publicerad 2009-12-16 23:38:05

Låter Huuur mysigt som helt =))

Älskareiii

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela