MalinBorglin

Det här funderar jag på!

OMG =O

Publicerad 2009-12-12 11:06:38 i Vardagslivet

Jag vet ej vad jag ska säga...
Är fortfarande i chokk..

Calle vad hände,..
Vart blev sverige av med sitt stöd,..??

Jag hejade högljytt på Calle,.. Och för mig var han Bäst,..
Helt klart,...
Jag personligen Presis Emot laila Bagge Kommer INTE köpa Ericks Skiva,..
men Väntar Tålmodigt på Calles,..
den kommer jag stå först i Kön i Butiken För att få köpa,..
Kanske även Knakkar på dörren i huset mittemot oss och frågar om att få den signaerad,..
Som minne efter Årtidernas Bästa Säsong utav idol ...

Way To go Calle... Calle kristiansson Kristianstad




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela