MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Norrland

Publicerad 2009-12-20 22:01:37 i Vardagslivet

hej mitt Vinterland!!


ja imorgon åker vi full bil Till norrland,..
För att tillbringa Mina Sista dagar På året Tillsammans med Härligt Sällskap Och Förhoppningsvis Massa snö!
Jag e Rätt nedstämd pga att mina barn kommer vara borta hela jul och nyår  och att jag ej kommer att träffa min mamma mer i år,..
Men jag ska nog klara mig fin fint,..

Just nu har jag satt mig ner o hämtat andan efter Julafton" firande Hemma hos Mamma idag,..
Tack till Alla För massor med fina presenter Och Ett stort tack till Tomten..!!
Som kom så långt Resandess ända till oss=)
Hehe,...

En Lyckad dag,..

max fick:

En snowräzer
Fyra Filmer
Mumin Bestikk
Ett ritblock och Tuchpennor
En packet med Tre Bilar i
En Macka Packa
En VerktygsLåda + Verktyg
Ett Docktor Kitt!
En Tiger med zooCeper LEGO
Två tröjor med Personligt tryck


liam Fick

En Tobbe! Bild a bear (en persolig björn från teddyfabriken)
Ett slott med drakar o riddare
En bärgningslastbil med små bilar på
En packet med tre små bilar i
Filmer
Laban Bestick
en trakrot med släp
En polisbil
Och en brandbil

Har jag glömt något?

Kommentarer

Postat av: Micca & Lion

Publicerad 2009-12-20 23:02:14

Kära barn = många paketer ^^ än har dom inte fått av oss hihi

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-21 10:51:14

Vad är en trakrot för något?? :) God jul till alla

mina älsklingar !! KÖR FÖRSIKTIGT!!! PUSSA

Postat av: Elin

Publicerad 2009-12-21 20:27:57

Förstår att det känns jobbigt, men försök att njuta av den underbara naturen. Dina barn kommer fira jul i huset bredvid där vi ska fira. Mattias mormor bor granne med mina föräldrar. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela