MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Min Liam min Liam

Publicerad 2009-12-28 18:20:57 i Vardagslivet

Mattias skrev nyss til mig på Facebook att liam Han går själv nu,..
Och kommer att gå  när han kommer hem..
Usch vad hemskt att jag inte fick vara med om det,.
Min Liam Min liam..

Jag saknar dom massor,..
särskillt när det blir kväll och man sitter och tar det lugnt,.. då man har tid att känna efter,..
Såg en bild på Max när han är nästan 2 år och en liten bulle...
log innombords och bara saknade hans mjuka kinder och ivriga skratt,..
jag visste att det skulle bli jobbigt att vara utan dem så länge men nu börjar det kännas tufft,..

Det var den 28 April 2008 som Max Började gå helt själv,..
Vi var hemma Hos Mormor (Max Gamla Mormor) och helt plötsligt släppte han bara allt och gick över golvet i köket!!

vill bara kramas med dom,...
Mina Pojkar,.. Min Min Min Max,.. Och min Min MIN Liam!!
Väldens Bästa

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-12-28 19:53:04

Förstår att du måste sakna dom massor!! Ibland saknar jag min Liam bara jag ska duscha haha:) Dom saknar dej oxå och snart får du träffa dina älsklinga igen! Är nog bra att få sanka lite ibland oxå:) kram

Postat av: Mika

Publicerad 2009-12-30 15:44:03

Stoooora killen ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela