MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Inatt

Publicerad 2009-12-07 09:57:07 i Vardagslivet

Inatt Sov Liam Hos Mormor,..
jag och Max hade kvalitetstid och möd riktigt,..
Jag tillät honom att vara uppe och mysa med mig i soffan hela kvällen och imorse när jag skulle väkka honom var han jätte trött,..
haha så söt,.. gjorde iordning en KullebyttaMakka,..  två polarbrödsrunngningar med kaviar o smör..ihopsmällda..=)
sen bar jag ut hono m i soffan o så la han sig o blundade och åt på sin makka.. härligt,..
idag ska jag ta o greja lite,..

hörs senare,..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela