MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Framme

Publicerad 2009-12-22 15:22:03 i Vardagslivet

kunde inte blogga på vägen pga att min mobil dog,..
tråkigt nog,..
men resan gick bra,.. såg ett par olykkor på vägen men inget alvarligt...
det var massor med snö snö snö.. men allt har gått fint,..
Vi stannade i morse vid 8 tiden i hörnefors hos kristofers Syster och åt frukost och tog det lugt,..
vid middag körde vi vidare ut till ånäset där vi är nu,..

Vi har fikat och pratat och nu ska vi instalera oss I vårat rum (för de närmaste veckorna)
Och Jag kan medela att här är SnooorKallt..!!

Kommentarer

Postat av: mammsen

Publicerad 2009-12-22 15:56:33

joho du...detta har jag väntat på...att du skulle höra av dig...kram,kram

Postat av: micca

Publicerad 2009-12-22 17:25:11

hahah joo d va d, men man har privilegiet att få ge lite innan som förälder haha ^^

Hoppas du får en toppen tid, jag slår dig en pling senare ^^

Puss o kram hela daaan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela