MalinBorglin

Det här funderar jag på!

En I Varje Rum.

Publicerad 2009-12-15 20:03:32 i Vardagslivet

Jag Har En (minst en ) budda i Varje rum,.. Dom är Härliga,..
Äger 3 st guldiga, en vit, en i trä och en svart,.. Kan ej få nog


Idag har varit en kass dag,..
Liam håller på att få tänder,.. så han e kass i magen,..
Fick ej vara på dagis så jag kunde ej städa som tänkt idag,..
Jag har varit uppgiven,.. lessen .. trött och helt orkeslös hela dagen,..
Mamma tog med sig båda pojkarna hem så att jag skulle få röja här hemma innan ikväll,..
och nu har jag plöjt en stund,.. slängt grejjer,.. två papperskassar och en sopsäck med papper,.. kläder o annat skit som jag ej har nytta av,..


jag e sjukt trött och framförallt hungrig nu,..
Vet ej vad jag ska ta mig till... jag e såå lessen,.. tårarna tar aldrig slut,..
Jag vet ej vad jag är lessen för egentligen,..
Mest uppriven, uppgiven,.. helt slutkörd,...
Max trotsålder sliter på mg,.. Vi hamnar på kavt jämt och det tar på både honom och på mig!!
aaah,.. nu tar jag ett slitet tag till...

får väl köra till tippen imorgon...

Ska klippa mig imon med btw!!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela