MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Julen Är Bokad

Publicerad 2009-08-25 10:38:30 i Vardagslivet

Över Jul Och Nyår Åker vi Bort..
Långresa Upp till Norrland, Till Kristofers Familj..
Ska Bli Trevligt. Och jag Måste säga att jag hoppas På att Få se  Massor Med Snö.
Få se Folk Som Åker skidor =) haha eftersom jag faktiskt aldrig sett det..
Eller få se en skoter.. något jag heller aldrig sett..
Mycket jag aldrig Upplevt..
=)

Men Kristofer säger att Oftast Är det Förkallt under den tiden på vintern.. Och Ibland Hinner ej snön komma..
Men Jag håller tummarna..

Barnen Ska Vara Hos Sin Pappa Över JulOch Nyår.. Fösta gången dom ska vara borta så länge..
Men det ska nog gå bra...
Och Jag tror att de blir lättare för mig att klara av det om och nu när vi bestämmt oss för att åka iväg..

Vi ska Sammåka Med Kristofers Syster Och hennes Man""
Björn Och Carro.. Och Alva ska vi såklart ha med oss=)
Kommer bli skönt.. Vi e fler .. vi kan stanna o fikao titta på saker på vägen och behöver ej stressa..=)
Ser framemot det..

så Jul Och Nyår I Norrland.. Med en ny del utav Vår Familj..
med Min Älskade Kristofers Familj... De e tryggt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela