MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Helsingborg here we come

Publicerad 2009-08-29 07:59:07 i Vardagslivet

Japp..
Idag Åker vi till HBG...
Ska På den stora Trädgårdsfesten Med Mamma...
Ska bli jätte kul..

Roligt att få göra sådant här med henne...
Bara vi två... Vi har så trevligt ihop...
Så.. Idag Sofiero "den stora trädgårdsfesten"
Och en runda till cedergrens O Co ( Säjer rosor och Clematis)
spännande...

Ja.. jag ser fram emot en trevlig dag...
Sen när vi kommer hem ska Brudarna ut o svira...
Blir grand Ikväll .. Premiär för hösten.. kan ej minnas när jag var ute sist.. så de e efterlängtat
ska bli kul och jag e riktigt peppad...
Ska bara bestämma Mig för vilken frilla jag ska ha.. Håret upp tupperat eller nere med Snedlugg??


  Eller   ??

SneLugg!! ----------- Upptupperat!

 

Kommentarer

Postat av: Cina

Publicerad 2009-08-29 08:58:23

Snelugg.. =) Fint du ha klippt dig!

Postat av: Micca & Lion

Publicerad 2009-08-29 11:44:30

tupperat ^^ finis

Postat av: Elin

Publicerad 2009-08-29 19:24:13

Tyvärr har du nog redan hunnit göra dig iordning inför kvällens utgång. Tycker att du är fin i vilket som:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela