MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Gått Upp I vikt??

Publicerad 2009-08-24 10:31:44 i Vardagslivet

Uscha ja...

Min vikt är allt annat än stabil...
Usch..

De senaste åren har jag hoppat som en jojjoo..


Innan Första graviditet = 70 kg
Graviditeten med Max = 75 kg  Som Mest
Efter Graviditeten = 65 kg
Efter Misshandeln = 60 kg
Graviditet med Liam = 68 Kg
Efter Graviditet = 66 kg.
Nu. Usch skämms nästan över att säga det men 69 Kg

Det blir att bta tag i det här nu...
Göra något drastiskt..
För allt .. precis allt sitter på låren
9 kilo Ska bort..!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-24 11:42:16

Gnäll inte över dina 69 kg. Jag har exakt 20kg till!!! Du fick mig att må dåligt!

Postat av: Malin Borglin

Publicerad 2009-08-25 09:46:54

Att jag Fick en Anonym läsare att må dåligt?!

För att jag beklaga mig över att Jag Ätit för mycket i sommar..

Jag Kan väl inte stå för hur du mår..?!

Jag skriver hur jag känner mig...

Tänker absolut inte Tycka Att jag Väger mindre bara för att någon annan Väger 20 kg mer...

Jag har bestämmt mig för att göra något åt mitt...

Om du mår dåligt?! gör något åt det..

Och låt mig gnälla över mitt om jag vill!!!



Postat av: Cina

Publicerad 2009-08-25 12:39:56

Det va bra skrivet Malin. Var och en bestämmer över sin egen kropp och hur man själv vill mår! Lycka till. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela