MalinBorglin

Det här funderar jag på!

En Dag Till

Publicerad 2009-08-24 11:23:21 i Vardagslivet

Måndag...

Våra Bästa år är på--.. Och jag letar Jobb.. Och eller utbildningar..
Vill gå en trädgårds utbildning..
Lära mig Beskäring och design planering... Allt..
Det hade varit det ultimata.

Skönt.. Men ja.. Fortsätt leta..
Tills dess får jag ta och hitta mig ett trevlig litet Jobb Att fördriva min tid med..
Mitt mål Är bara att få komma ut i sammhället..
visa mina framfötter och få fast anställning..
Och såfort det är gjort.. så ska vi köpa hus...

Det går nog inte en dag utan att vi pratar om hur vi vill ha det.. vart vi kan tänka oss att bo..
det är skönt.. det känns tryggt..
I lördags bytte vi rum här hemma.. barnen fick det stora sovrummet och vi flyttade in i det lilla...
det blev mycket bra...
Bättre än vad jag kunnat tro...
 Skönt...

Ja... de va lite utav dagens funderingar...
Nu... ut o vattna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela