MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Idag är det

Publicerad 2009-04-12 14:09:14 i Vardagslivet

Idag är det dåligt väder..! eller inte dåling, men inte soligt.

jag mår sådär idag.!

många konstiga tankar som far runt i huvudet..
mycket rör känslor och fokus och skuld.?
om man känner sig som att varför .. varför gick det som det gick.. och nej jag ältar inte Mattis (barnens pappa) för han är förlegad.. ikket ett allternativ..
inte något som någonsinn skulle kunna ske..

men åter Igen vad skulle kunna ske?
varför e det som det e idag..?!
varför mår jag inte bra.? varför e jag helt iskall..?! känslokall?!

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2009-04-12 19:54:16

det är du inte. du är en av dom finaste människorna jag känner. Pussasssss

Postat av: Emelei

Publicerad 2009-04-13 23:49:30

tror du behöver komma o umgås lite med mig hjärtat..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela