MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Dag 11.

Publicerad 2009-04-06 09:06:14 i Vardagslivet

yes.. det trimmar på...
och i helgen har vi grillat.. Eller Jag har grillat.. första gången jag gjorde det helt  själv utan hhjälp.. och resultatet blev strålande...
otur i turen efterom lennart då sa att de e min säsong denna sommaren att ha hand om grillen.. attans... inte så kul.. haha

men gott varee..

syndade i lördags och åt lite godis till csi...
men de va gott!! dee me..
 
nu är det ny vecka och nya tag..

Lion har fått vattenkoppor den lilla stackaren och vi här hemma eftersom  vi lekte med lion häromdagen sitter i karantän skulle man kunna säga..

lilla Alva har vi inte ens fått träffa än eftersom vi inte vill riskera att smitta henne.. vore ju otroligt dummt...
så vi får hålla ut... trist värre.. men än syns iget...
jag spanar med mina hökögon efter plitor eller något annat tecken....



min bantning går frammåt.. har fått rätt bra ordning på mina marabuu lår nu.. lite till sååå,,..


nu ska jag åka med max till dagis.. sen ska jag o liam hem till mamma o städa lite... vara behjälplig och tjäna en slant extra på samma gång.. kan behövas nätr man har sådana dyra intresse som skor.. haha.. puss


xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela