MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Magen Uppdate

Publicerad 2008-09-14 12:47:07 i Vardagslivet

ja.. som sagt så går jag in i sista tampen nu!
är inne i vecka 31 och magen är stor nu...
tungt och förvärkarna är ständiga..!

konstigt eftersom jag aldrig hade några förvärkar när jag väntade Max..
jag har ett aldeles för lågt blodvärde och måste gå till doktorn för koll ..
dom utreder nu om jag ska få injektioner med järn för att klara förlossningen..
då jag kan vara för svag för att klara av det i mitt nuvarnade skick.!

här har ni en eller två magpiccs

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2008-09-15 11:57:01

Fina lilla magen :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-09-15 13:57:44

kan du inte skriva i din blogg vem som är pappa till din nya ? =) kan vara kul att få veta. You go girl!

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-09-16 14:27:50

Hej igen!

Det var ju trist att du inte kan berätta vem pappan är. en fråga bara. kommer han att hjäpa till och uppfostra dina och kommer han att få vara delaktig i era liv ? Puss

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-09-18 15:42:34

Jag menar inte att göra dig upprörd, verkligen inte! beundrar dig mycket och tycker du verkar vara en himla stark tjej. sen att man är nyfiken får jag väl be om ursäkt för men det verkar lite konstigt att du gör samma "misstag" två gånger.men iallafall älskar din blogg.

Postat av: Malin Grahm

Publicerad 2008-10-13 10:37:39

Åhh så fin:)

Broccoli är det väl mkt järn i?! Ät det:)

kanske hjälper lite. puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela