MalinBorglin

Det här funderar jag på!

utmanar dig!

Publicerad 2008-11-26 10:44:48 i Vardagslivet

Jag blev utmanad av ljungbyflicka.blogg.se  att skriva 7 saker om mig själv :)

7 saker om mig själv :P

1: Är ensamstående Mamma och Älskar Mina Barn.

2: Älskar Klackaskor. (sjukt mycket)

3: Tycker Om kokta Morrötter.

4: Har nog bara läst 3 eller max 4 böcker under hela mitt liv.

5: Jag tog mitt Körkort våren 2004.

6: Jag är verkligen Ingen MorgonMänniska.

7: Mina största förebilder Är min Mamma Och Min Mormor.


nämn nu 7 saker om dig själv som du tycker är värt att veta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela