MalinBorglin

Det här funderar jag på!

IDAG!

Publicerad 2008-11-24 08:53:18 i Vardagslivet

Snälla Idag!

villl först säga sorry micciis för att jag ej hörde av mig igår.. men nu har jag äntligen sparkat igång min mobil igen och den verkar funka så "cross your tums"

jag har fått smitta i ögat .. haha hur det nu låter men lagom och Vilken chock att jag skulle få nått mer skit...
ja doktorn idag kl 10.15 för att se om jag har ögonhinneinfektion...
tröttsammt...

Som sagt som alla nog har lagt märke till så är det min Sista utsatta BF dag idag ..
för er som av någon anledning missat Bf så betyder det beräknad förlossning...
men jag ska säga det att de verkar vara jäkligt felberäknat...
och här går jag med min badboll på magen...

såfort lillemannen kommit ut o jag fått pussa och krama o gosa o klä på honom alla fina kläder som inhandlats så e de ju jul o de ska julstökas i mitt då Mycket möra tillstånd.. kan bli en frestelse på kroppen det med.. men de ska bli myssigt.. och främst av allt ser jag fram emot Julbaket med Miccii Och Barnen...
våra små mysisar ska få baka peppisar...!

Var dag så ringer min älskade mormor o frågar om det hänt något och lika mycket som jag älskar henne så blir jag så besviken var gång hon påminner mig eftersom det faktiskt inte hänt något..
stackars mormor hon e ju bara orolig över mig..

Max e på Dagis idag..
Kallt som attans och jag måste tillägga att jag tycker nästan synd om honom som måste vara ute o leka såhär dags..
men han trivs säkert ...

Igår var jag o städade på våran uteplats. krattade och sopade löv.. flyttade de tunga krukorna ehlt själv.. allt för att sätta igång förlossningen.. det blev så fint sååå fint..! nu kan snön komma när den bäst vill!


nu måste jag dra... staden väntar med äventyr hos doktorn.. trist..
och så ska jag väl försöka få en bebis med..eller?! aaah vi får väl se hur de blir med det...

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-11-24 10:52:15

Han kommer när han är redo Malin =)

Postat av: Micca

Publicerad 2008-11-24 12:44:37

nemas problemas bejbi :) hoppas han kommer nu denna veckan, ska bli konstigt o se dig utan maagen haha :)



pussen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela