MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Håll i er!

Publicerad 2008-11-23 11:43:13 i Vardagslivet

Imorgon.. sista beräknade BF.. sen kan det inte va mer kvar.. då blir det igångsättning.. jag e så trött på livet tillsammans  med en badboll nu!

kom ut du lilla vänn...

Inatt drömmde jag om att Max hade en tvilling.. hemsk dröm .. inte för att han hade en tvilling utan för att vad jag än gjorde så hade jag bara den ena tvillingen med mig...
usch...

och så drömde jag att lillen föddes och att det var en flicka?!
och att hon var precis lik Max..
konstigt...
nu börjar det gå mig åt huvudet det här...

tacka gudarna för att graviditeten snart är över...

julen börjar närma sig.. med storm steg...
känns som om det alltid går FÖR FORT?! den här sista månaden.. man tyckte att man hade så mycket tid till att fixa o dona inför julpynt med julstäd och bak men helt plötsligt står man där o de e rörigt de e dåligt med pengar o julklapparna e inte färdig inhandlade...

det känns mer stressigt än mysigt...

Lite därtill kommer ångesten in över att man Har Sina älskade Barn.. Sin älskade familj med alla respektive.. men själv sitter man där ensam.. utan den "någon" som kan var ens Respektive.. men jag e glad att jag har de där slemiga snorpussarna och deras kärlek iallafall.. dom e ju trots alllt hela mitt liv...

idag ska jag hämta max.. lite senare...
skönt.. saknat honom som fan.. fick absolut inget alls gjort igår.. bara tänkte på honom o hur tomt det var utan hans bus och stimm... både jag o mamma somnade som stenar i varsinn soffa tidigt . ingen tv inga ljud bara eld i spisen och tända ljus som värmde.. de känndes underbart avkoplande.. och idag e jag laddad för att kramas med min Max hela kvällen....

och förhoppningsvis bytar vi ut badbollen mot en mysig lillebror Imorgon eller inom det snaraste..!!!

Kommentarer

Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Publicerad 2008-11-23 12:57:49

hoppas han kikar ut snart =)

Postat av: Micca

Publicerad 2008-11-23 16:44:05

Jag ska inte säga fler datum för jag tror faktiskt att han gör allt för att jeflas med oss ;P



Men när han kommit o allt lagt sig måste vi baka peppisar :D

puss på er favoriter <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela