MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Välkommen Lilla Tuva...

Publicerad 2008-05-05 09:36:16 i Hemma Bäst


Lilla Tuva


Och jag e så lycklig...
Linas Lilla Flicka är född...
jag tror jag gjorde välrdens högsta tjut av glädje när jag fick medelandet
Kl 10.25  på lördag förmiddag den 3 Maj, föddes en flicka...
hon var 51 cm lång och 3395 g (lätt ) haha
oooh så underbart vacker...
lina va så duktig och idag efter jobbet ska jag ut o shoppa för att börja skämma bort den lilla tjejen..=)


Lina I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela