MalinBorglin

Det här funderar jag på!

rätt hett

Publicerad 2008-05-27 08:50:30 i Hemma Bäst

haha ser nu att jag skrevit Hämta med e i förra inlägget.. hett..=)
nu e jag hemma igen...
konferansen i Göteborg var väldigt trevlig.
vi var ute på skärgården och åkte båt, åt gott och sjöng mycket..=)
dagen efter var det alvar med produktinformation och nyheter inom marknaden.. massa föreläsningar och massa info att lära sig...
det gick bra.. men man var ju rätt sliten sean dagen innan...
hem på fredagen..
eller jag landade i ljungby...
världens myshelg...
synd att det blev söndag o man var tvungen att åka hem igen..
max hade varit hos sin pappa och blev iallafall väldans lycklig över att se mig igen..=)
skönt...
vi for hem och det blev sängen tidigt för oss...

måndagmorgon kom och det var dags för dagis och jobb..
max blev överlycklig för att få komma tillbaka till sina kompisar och vinkade av mig innan jag han hänga upp hans jacka äns...haha=)
han trivs verkligen...
kl 13.30 hämtade jag max då vi åkte vidare till BVC dags att vägas o mätas.. på 15 månaders dagen till och med...
han hade gått upp lite mer än ett kilo till hela  11650 g och växt inte mer än 3 cm till 79 cm... liten kille.. men men..
han växer nog till sig ska ni se...

idag är det ju tisdag igen.. vilket inebär.. DESPERATA HEMMAFRUAR=)
kl 21.00
inte missa inte missa

lämnade max på dagis för en timme sedan nu.. han blev glad som vanligt och vandrade rakt in till frukost bordet..=)
vilket matvrak.. min söt..
nu ska jag iväg till christianstad lackering och lägga in färgprover...
sen vidare ti A & C lack och göra samma sak där....
ha en bra dag...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela