MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Jag skrev förut

Publicerad 2008-05-20 09:42:43 i Hemma Bäst

i oktober 2006 om jag ska vara noggrann..

Som sagt

Att ha en otrogen pojkvän är som att tappa en glass på marken, man kanske fortfarande tycker om glassen men man ska aldrig plocka upp den igen för det vore ju så jävla äckligt ..

// tänk att det skulle bli som det blev...
jag kännner och tycker precis så som jag skrev...
men den där förtvivlann.. den där Härda hjärtklappningen och tyngden på bröstet som kom när man fick höra...
den gör att det jag skrev inte låter så kaxigt längre....

att bli bedragen är att tappa allt man trodde på.. att falla till marken och att inte orka ta sig upp igen...
som tur är så kommer dom flesta upp..
dom flesta..
är så starka och kommer tillbaka...
dock ser man det som så att NEJ...
jag vill inte någonsinn vara din vänn i framtiden......
för det är du inte förtjänt av om du behandlat mig så illa...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela