MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Utlovad Bild På Max Påskpyssel från Dagis

Publicerad 2008-03-22 10:52:30 i Hemma Bäst

Hej... idag Lördag...  röjjer för fulla muggar för idag kommer sabina
Jag och sabina har inte träffats sedan den sommaren jag blev gravid. vilket inebär att hon inte träffat max.. Men idag idag...
wiiiie

Förövrigt så e det snö... Har vintern Kommit nu??
vad hände.. de va så vårigt o så helt plötsligt imorse fick jag gräva mig in i bilen..
DÖÖÖ KALLT

men jag fäller inga tårar.. hem o hämta pulkan o så iväg.. haha ska ut me max i bakken o fäära..
han har aldrig åkt pulka än pga att vi inte haft någon vinter här i söder.. men idag ska de ske... Det snöar än och jag lär få gräva mig in i bilen igen... ska ner på hemtex och köpa gardiner med innan dom stänger.. här ska de fixas vettu...
 ja.. men i allafall
se om det blir någon utekväll ikväll.. de va på tapeten.. men vafan...
...
tror att jag e kär igen.. trodde inte att de skulle bli så-.. och lätt är det inte..<
Jag e inte på samma nivå som han är.. Eftersom jag har max och jag har helt andra prioriteter.
ajja skit i det.. det går över .. haha

nuu den utlovade bilden på Max påskpyssel

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela