MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Hon är tillbaka

Publicerad 2008-03-17 21:37:00 i Hemma Bäst

Flyttat, slått mig fri..
eller vad ska jag säga.
hur uttrycker man sig själv när man blivit så totalt manglad och nertryckt.
jag hittade tillbaka till min Blogg idag och insåg att ni som läste förr missat allt..
Att svek Min Sambo Gav Mig , och Alla Lögner som ledde till att jag stack.
jag orka inte mer.. Kärleken Blev Absolut till Hat och Jag skulle nu kunna Känna sympati och tycka synd om honom som inte kan sluta ljuga .
men det gör jag inte. Han har sig själv att skylla
Det är såklart Max Pappa Jag talar om!
han har gjort mig allt ont man kan göra.

Jag och Min Son Max Vi har nu flyttat till kristianstad,
som Mattias skriver att det är skönt att jag flyttat säger jag med.. Det är det bästa jag gjort.
Max Har börjat på dagis Och stormTriivs, Han är full av liv och leker och lär sig nya saker var dag.
han går snart helt själv.
än sålänge går det vingligt men framåt.

På dagis har dom sått gräs  inför påsk där dom  satt kycklingar i. och i fredags fick max hem sin påsktallrik så nu står den här i fönstrett.


aahh.. Sanningen.. Hur går man vidare... Jag och Max Har det så innerligt bra.. men denna tomhet.. detta kliv att vilja ha någon vid  sin sida.. hur ska det någonsinn gå...



Första dagen På Jobbet.. Avklarad .. det gick väldans bra och jag älskar det.
längtar tillbaka och ser framemot att jobba jobba jobba.
imorgon ska jag ner på barbacka o träffa mammor och barn.. det behövs  vi behöver träffa och lära känna några så vi har något att göra när vi har ledig tid..


lite ringelrostig är jag nog allt på de här bloggandet..
Max har hunnit bli 13 månader snart och tiden den har sannerligen flugit fram. Jag längtar efter en flicka )(Tror att max vill ha en lillasyster)
och nu när Lina ska ha sin den 4 maj och Yaneth sitt andra i augusti så blir jag ju helt gnälligt och mjuk.. vill määääääd.. tänk vad mysigt att få tillbaka den där magen (jaaa jag vet att jag mest gnälde när jag hadde den) haha.. men jag saknar den nu.. den klädde mig.. den va det bästa som hänt mig eftersom max var där inne-.
och Max han e ju för Underbar!
han har Btw! 8 tänder nu.. första tanden fick han på sin halvårsdag
han är nu 76 cm lång (LILLEN)
och han väger 9 kg
 han kör runt på sin bil som bara den och har länge gått med hjälp av olika saker men nu den 9 mars tog han sina första staplande steg utan att hålla i sig och jag tjöööööt av lycka.. haha .. galen som jag är blev jag helt  varm i kroppen Och Mina mamma känslor svämmade ölver...
Kärlek är det... Kärlek...

 ja nu får det vara för idag!
skärpning.. vi ses snart igen

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela