MalinBorglin

Det här funderar jag på!

En Ensam Helg

Publicerad 2008-03-28 18:10:42 i Hemma Bäst

Heey
igen.. idag e de fredagen den 28 mars.. Max åkte precis med sin pappa hem för att  umgås med honom hela helgen...
känns tummt.. men men vad gör man inte..  jag behöveer ju sova ut oxå... såå städa och sova e de på schemat...


Jag har världens Hemlighet.. o ni får inte veta.. haha
ni får veta snart men inte än.. hela mitt liv förändras och jag älskar det... Planera Planera Planera..
BTW! jag letar ny lägenhet.. en trea istället för min 2;a
så att max får sitt egna rumm redigt..


ha det..

Kommentarer

Postat av: Sandra Larsson

Publicerad 2008-04-10 16:27:56

ÄR du GRAVID igen kanske ? ;) haha. Kram/Sandra - Dalarna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela