MalinBorglin

Det här funderar jag på!

little Kids Corner!

Publicerad 2008-06-24 15:23:25 i Vardagslivet

Ja.. Efter sjukhuset och Ultraljudet var jag uppe i varv och började såklart direkt planera barnrummet och vagn med mera så vi åkte till kids corner o spanade lite... fyndade som oftast lite söta saker med



Äntligen har jag kommit loss och köpt sådana klossar till att lägga under benen på sängen när max e förkyld...
nu när han lagon blev förkyld förra veckan så passar det perfect... ska fixa med det ikväll redan...
ska bli skönt för honom med lite lutning....



Det blev en Mysig Mumin filt till Nya bebisen...
max hade tummen temat på allt och nya killen ska få mumin...
blev helt förälskad i den blå färgen!




blev oxå två st tummen snuttefiltar till max.. han e inne i en sådan period nu då han snuttar.. han drar ner tvätt från tvättsträcket och drar runt på.. snuttar o biter på.. så nu har han fått en egen riktig snutte....





och av Mormor fick max även en annan ose snutte .. en mus i blått och gamelvitt


Och så har vi kollat på vagn såklart...
vet ej om jag ska ha en Easywalker eller en urban jungle...
det e för och nackdelar.. ska jämföra och åka och provköra en nästa vecka... sen e det lika svårt med färger...=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela