MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Idag har vi varit på Ultraljud

Publicerad 2008-06-24 15:13:38 i Vardagslivet

Idag kl 13.o0 var det dags igen för ultraljud.
precis som förra gången låg den uppochner långt långt ner i magen..
jag berättade att jag ville få reda på vilket kön det var och att jag ville ha bilder med mig hem.
Det tog bara ett fåtal sekunder så berättade hon och visade att det är en liten pojke=)
Jag skeen upp som en sol och blev väldans glad..
kändes lättsamt att få veta bara.. kvitta ju om det är en pojke eller flicka men att få veta.

Det är en Pojke!

han väger just nu ca 197 g
och är ca 20 cm =)
underbart!

nu ska det shoppas Pojkvagn (syskonvagn) och i våran nya lägenhet blir det ett pojkrum ...
har redan bestämmt tapeter och färger på gardiner och möbler...! bara att sätta igång...
mina pojkar... Mitt Liv.....
jag tror oxå att jag har bestämmt namn .... men jag e inte riktigt säker säker än... varierar mellan två förslag.. så jag väntar lite till med att avslöja det...

idag är jag väldans lycklig!!!!

ultarljud








Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2008-06-24 20:17:46

ooohh hihi, jag tkr bägge namnen e söööööta :)

söt maxen e på midsommar korten btw hihi





puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela