MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Idag ! den 2 juni

Publicerad 2008-06-02 11:00:04 i Hemma Bäst

idag är det den 2 juni och min kära kusin fyller 20 år.. Grattis tessimessi

inte bara detta utan jag har oxå varit på ultraljud idag .. för er som inte viste att jag väntar en liten till...
det gick bra och det var en liten liten livlig krabat... som inte ville visa vad den va för något (flicka eller pojk?)
men han/hon såg frisk ut lite liten dock så vi ska tillbaka igen om två veckor och kolla så allt står rätt till...
precis samma sak hände med våran max.. så det är nog normalt skede detta för mig..=)

här är lillen..=)

image56



image57

Kommentarer

Postat av: munin

Publicerad 2008-06-02 14:23:09

Nej men en liten till =) Jag måste säga att jag har misstänkt att det var en liten till på gång... Grattis =) =)

Postat av: sandra lindqvist

Publicerad 2008-06-15 12:31:49

Grattis hoppas allt går bra!!

Postat av: Therese

Publicerad 2008-10-23 23:38:07

Gud vad rörd och fövånad jag blev när jag läste detta inlägget! att du grattde mig :D tack! Love you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela