MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Fadderbarn

Publicerad 2008-06-25 20:22:27 i Vardagslivet

Hej!

vi har som många ett Fadderbarn...
vårat fadderbarn lever i africa och heter Felecite.
Idag har jag skrivit ett brev från våran familj och svarat på hennes senaste skickade brev och  jag hade tänkte skicka med lite fina svenska bilder .. sommarbilder till henne där nere från oss..=)
roligt att få lägga ner lite tid och energi på någon som uppskattar det..
och absolut få lära sig om deras miljö och levnads sätt..

intressant helt enkelt..=)

Kommentarer

Postat av: W I L L I A M S . M A M M A

Publicerad 2008-06-25 21:26:18

grattis till nya bebisen, vem är de som e pappa till han?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela