MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Den 30 maj (utflykt med dagis)

Publicerad 2008-06-02 10:54:38 i Hemma Bäst

Hejje
i fredags den 30 Maj var vi på utflykt med dagis...
hela dagis med föräldrar åkte till vanås slott och gick i skogen, kollade på djur och konst...
väldigt spännande tyckte max som gick hela rundan helt själv med mångas förvånade anspråk=)

Här kommer några bilder från dagen på Vanås

image53

Max Och Mormor gungar

image54

Max o hans samlar mani på blommor!


image55

slottet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela