MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Barnrumet

Publicerad 2008-06-30 21:08:57 i Vardagslivet

oh vad jag planerar o planerar..
vill ju börja tapetsera och inreda pojkrummet nu på en gång.. och inte på tal om mitt sovrum men där e jag redan klar på vad som skall ...

men åter till barnrummet..
jag tittar på tapeter överallt.. förslag och får ideer...
jag inte få nog.. allt e såå bra.. så fint.. så smart...
det ska bli fin fint..=)

Idag har jag varit hos frissan.. kändes bra att få lite omvårdnad när man bara förfallit och varit sjuk...
jag e ju fortfarande dålig.. men det känns frächare när man fått fixat frillan lite.. ska tillbaka och färga håret på fredag... eftersom jag inte klarar av att vara ute bland Högljudda människor så länge åt gången fick jag helt enkelt dela upp det...


Idag har max börjat på Sommardagis med... under semesterperioden slår alla dagis samman och dom går på humlan i några veckor..
jag blev helt förvånad när man som en stor duktig pojke vinkade hejdå och klampade in med dagisfröken i handen.. som om de va väl inget?! haha.. söt söt
han hade varit jätte duktig och många var stolta över hur bra han hanterat det nya dagiset ..
 när vi kom för att hämta satt han där så fint i sandlådan och lekte med bilarna som om de va de bästa han visste
..han verka trivas väldigt bra.. se hur det går imorgon...

i helgen (på fredag 4/7) börjar Kristianstad dagarna.. sen e det hela veckan .. får se om vi kommer ut o äter något gott i helgen innan mamma o lelle åker till spanien..

nee.. nu drar jag vidare.. soo looong

Kommentarer

Postat av: munin

Publicerad 2008-06-30 21:57:06

Ska du flytta igen? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela