MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Kristianstad dagarna är igång...

Publicerad 2008-07-05 14:27:10 i Vardagslivet

igår startade kristianstad dagarna och det märktes då det var fest i varannat hus i byn..=) haha.. skönt.. det känns sommrigt och helt plötsligt har man glömmt allt regning väder som legar över oss några veckor här i juni...
men nu e de högsommar... och solen skiner...
ska in till stan o käka senare tror jag bestämmt..

Mamma Och Lelle Åker till mallorca i morgon och ska vara borta i två veckor..
att dom åker precis när det fina vädret kommit...

så de blir väl en och annan grillkväll med vännerna.. Poolparty i veckan som kommer =)

igår satte jag o mamma fart på bygget och åkte iväg o köpte grus till Max nya sandlåda. väldans fin och max älskar det.. just nu sover han middag, då han e lite krasslig o snorig e han väldans trött.. men tänkte ta lite nya bilder sedan.. så lägger kanske upp lite nytt imorgon...

vill tacka alla för deras stöd och för att ni förstår..
jag har velat få ut sanningen hur länge som helst och nu känns det som en stor sten lättat ...

Väldigt glad blev jag från att Höra ifrån en Tjej (säger man tjej?), som jag nog hamnat på fel fot med från början ..
men den kändes verkligen väldigt bra att hon hörde av sig o berättade att det var inte bara jag som har haft det jobbigt.
Jag hade väl trott att de säkert hade varit på detta viset för henne med..
Men att hon verkade vara för stark för att något sådant skulle hända henne. Tack

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2008-07-06 21:15:24

hej nu har jag lyckas glömma min mobil haha, men jag får den imorgon igen så kan vi bestämma tid när vi ska in du o ja o pågarna :)

puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela