MalinBorglin

Det här funderar jag på!

MICCIS FÖDELSEDAGSKALAS;P

Publicerad 2008-12-22 21:24:35 i Vardagslivet

heeey..

I´m back..!

nu sover mina hjärtan..
och jag har selda på tråden .. hon skickar över bilderna på alla heta brudar från festen i fredags...
vi firade miccii och det var min debut på "kött marknaden"
väldans trevligt hade vi och allt var precis som det skulle.. med ett eller två snetramp..

väldigt kul.. och ett stort stort grattis till min älskade micci som blev stor flicka..;P


kvällen började med att jag mötte upp Micci Selda Och Redjep på Mcdonalds i stan och tog mig en mcfeast..
jag och selda sprang och tog ut pengar o hon köpte cigg sen begav vi oss till bussen..
bussen kom aldrig och när vi väntat i 30 min  så kom en ersättningsbuss och vi var äntligen på väg

hemma hos micci mötte vi upp filippa
och tjajsnacket började.. selda plattade hår och sminkade  villt och jag blev väl rätt snygg som vanligt HAHA *LOL*

efter en stund droppade folket in och kvällen fortsatte i trevlig stämmning...

vid 23.30 kom bvi iväg med taxi in till stan o hamnade på class
vi skakade loss och bestälde drinkar på löpande band. MEN jag ska vara ärlig och hade lite svårt för att släppa loss då jag inte var så berusad.. (JAG dansar aldrig nykter eller hur var det?!)

micci var så söt o så full så jag bara log när jag såg henne.. hon såg lyklig ut och hon var defenitivt i den där fasen där man svävar fram och e på grännsen till att spy om man rör sig för hastigt HAHA.. tydligen hade hon haft en eller två sådana "snabba vändningar"  söt e hon..=)

tackar till alla som var med och ennu ett stort grattis till miccii piccii...
Mamma kom in o hämtade mig o selda en timme tidigare än beräknat.. men det tackar våra fötter för..=)


här har vi några bilder från aventet














Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2008-12-23 00:38:39

taaaaack för du kom, du va heeeet som vanligt ja! o vem blir nt glad när man ser dig? ;D

Puss på er mina tre hjärtan <3

Postat av: munin

Publicerad 2008-12-23 12:51:51

Vilken snygg klänning =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela