MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Why So Serious?!

Publicerad 2008-08-24 12:23:39 i Vardagslivet



I fredags var vi på Bio..
jag micci, miccis syrra Malin och hennes Päääer;P

vi såg Batman - The Dark Knight

"mmmm hörru! kan du skicka Poopcornen?!"
hehe...

Humor och skratt.. vi var inte direkt tysta och jag kände blickarna bränna.. haha..
men Heath gjorde oss inte besvikna... han var hetare än någonsinn och jag lovar att jag hade kunnat stå ut med honom även med det där sminket...
det var ju planerat sen tidigare att jag skulle gifta mig med honom en dag.. ahha .. men tyvärr.. R.I.P

jag störde mig dock på tungan som var typ mer utanför munnen än i... micci kunde ifs tänka sig att leva med det med då hon faaan det porrigt ;P?? haha..

mycket bra film.. jag rekomenderar den starkt...
mycket spänning.. mycke snygga pojkar att titta på och så klart...
humor...!
 
Ett stort pluss för Jokern;P
Heath WE love you...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela