MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Trött

Publicerad 2008-08-12 22:02:16 i Vardagslivet

idag har det varit mycket.. känslor och slit...
men jag har tagit mig igenom det och när jag satt brevid badkaret och max plaskade så glatt fick jag min energi tillbaka...
vi mös lite och smörjde in oss noga.. max smorde sin mage och jag resten=) magen fick massor av smörja.. haha..
sen tog vi på ren blöja och myspjamasen.. världens finaste tiger pjamas kom vi fram till med=)

det blev en slurk kvällsvälling och lite lek med favorit ankan..
vi pussade lite på blåmärket i pannan (som uppkom i morse då han krockade med dörrkarmen i köket ) sen bostade han tänderna med mormor som hittade massor av tandtroll att bekämpa=) efter nattedags så ligger han här nu o sover.. man skulle verkligen vilja pussa sönder honom.. för han ser så go och mjuk ut.. men ikke pussas nu inte .. då blir han tjurig och vänder på sig o gruffar o snarkar lite innan han kommer till ro igen.. så jag får väl snällt vänta tills imorgon bitti... då blir det upp tidigt igen.. mysa lite och äta gröt.. klä på oss och borsta tänderna .. sen iväg till dagiset igen...
för att leka o hitta på nya bus




En nyfödd Max.. Oh Vilka Känslor..  Han e det Jag lever för!




Min Älskade Max och Jag på Hans ettårskalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela