MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Stolt

Publicerad 2008-08-13 10:27:49 i Vardagslivet

visst känns de för bra när man gjort massa viktiga ärenden och uträttanden...
ooh.. de känns som om man kommer någon vart...
 nu ska jag åka ner till arbetsförmedlingen och sätta mig där och bråka lite med.. sen e nog allt .. allt färdigt... inför flytten..=)
Jag älskar mitt Liv just nu.. den lilla vardagen med familj och vänner som jag har här runt om mig.. och max...
men inte att undgå att det slår runt på 5 sekunder såfort något eller någon drar upp hela historien som ligger  lite snett bakom oss nu... Max Pappa.. Han får mig att måå dåligt...
och allt han utsat mig för gör mig orolig och väldigt  nere...
men om jag får leva i stillhet utan att dividera med honom i veckor.. så känns det underbart...
slippa tänka på honom.. slippa möta honom eller diskutera med honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela