MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Nya Tag

Publicerad 2008-08-14 21:01:24 i Vardagslivet

det har varit förfrågningar om magen hela veckan.. hur stor den blivit.. om jag gått upp mycket i vikt och hur magen ser ut..
får väl snällt ta en bild och lägga upp till er då=)








annars så har jag funderat.. ska bli en posetiv männsika...
orkar inte med Att Älta med om Max Pappa då det bara gör mig lessen..
hoppas han är borta ur min vardag nu och jag o max bara kan njuta av varann.. och så småningom lillen med....

Jag börjar med dagen upptåg...
vi har varit på österäng..
hemma hos Micca o lion... väldans trevligt...
få prata av sig lite och max fick leka lite ..=)
tog ett par bilder som oxå kommer att få sin egen plats här i bloggen...



   

jag rensade min msn lista med idag och har tagit bort mer än hälften av alla kontakter.. meningslösa männsikor som antingen aldrig är online.. eller som man aldrig pratar med.... stay away...

imorgon ska jag Max och Max Mormor till ljungbyheds marknad.. ska se om jag kan "fynda" ett bambuvindspel att hänga utanför min dörr i nya lyyyan.. ett stort sådant... Har velat ha ett sådant i åratal...

det är nu .. i dagarna ljungbydagarna med.. folk ville ha mig upp dit och det har varit på tal.. men tjejjer jag vet ej.. får se hur jag gör... vet ej om jag äns orkar köra....
och det är inte så lockande att vara höggravid .. eller för den delen riskera att springa in i Max Pappa på stan ... och Onykter?! nej tack...

så jag tror att vi hoppar över det tills skiten är över...
så kommer jag upp och fikar med er sedan iställe...

Ikea är det tal om...
mica o lion är intresserade att hänga med... (av att hänga med heter det klart)
och lina o tuva med för den delen... alltid lika trevligt...

man skulle kunna tjata lite på yaneth .. men risken att hon hänger med är överhängande liten... tyvärr *snyfta*

annars e det ju som sagt flytten som står i fokus... Pappa och Jill kommer på söndag för att hjälpa en gravid kvinna i nöd att packa allt tungt skit och organisera inför flytten...
det ska bli trevligt värre att få deras sällskap... och hjälp.. såklart... mycket tacksamm äro jag!!

på måndag bär det av till malmö.. Malmöfestivalen...
mamma ska vara Max vakt Och jag ska åka med min kära kusin ner till stora staden och vara social...
vi hade tänkt besöka Myran och hennes Gravmagen med... mäta vem som är störst då vi har bf ungefär samtidigt... spännande...
jag väntar ju som sagt en pojk.. och hon en flikka..
Grattis till det btw!

     

nu har jag nog inte så värst mycket mera att komma med för tillfälligt...

får rapotera imorgon om hur det gick på marknaden..
hoppas på uppehåll.. men regnet ser närgånget ut... tyvärr.. men vem har väl dött av regn ..??! i sverige?

oooh.. livet är härligt idag...

Avslutar med bilder på mitt Gryn.. Max i Mängder





Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2008-08-15 10:46:59

sööööööööööta =))

Postat av: Bruce

Publicerad 2008-08-25 14:19:33

Lill-Blau?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela