MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Msnblogg

Publicerad 2008-08-09 11:20:38 i Vardagslivet

Malin säger:


förlåt...  kunde lösa det själv.. utan dig iallafall!

nu har jag fixat.. du behöver inte ringa dom... jag har pratat och socialen fixar papper till mig som jag kan lämna till mvc.. så att blod tages direkt från förlossningen

Malin säger:

du behöver inte ringa nånstanns.. och vi behöver inte prata om det mer..


 

har tagit bort ditt nummer och ringer inte dig mer.

och ring inte mig heller

orkar inte bråka mer och håller mig numera undan.. så mycket som möjligt


svara när du läst detta så att jag vet att du fått beskedet iallafall..


 

räcker med ett ok..
vill inte ha någon diskution

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela