MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Idag

Publicerad 2008-08-20 22:02:07 i Vardagslivet

Hej...

idag har Jag varit På ikea.!

som vanligt lägger man ner för mycket pengar när man e där.. haha ... fast än man inte ska..=)

eller vad brukar det heta...

idag har jag iallafall shoppat tyg till att sy gardiner och kuddar till max rum.. max coh lillebrors rum=)
har oxå shoppat korgar och handukar till skötbordet plus lite små roliga saker som en gung"bräda" till max
och såå...

med på ikea var max.. såklart=)
mamma och lina, tuva, Yaneth Och philip

oooohhh han va sååå söt... jag har tatgit massa bilder.. lägger upp .. troligen imorgon...

helt såld blev jag.. ville bara pussa ihjäl honom=) söt söt söt..

SÅÅÅ KUL ATT TRÄFFA ER IGEN...
ÄLSKAR ER.... vad vore livet utan tjejkompisar som ni=)


IMORGON!!!

imorgon ska max till dagis igen...
och jag ska in o städa i lägenheten.. inför flytten.. drygt en vecka kvar nu=)
 ska hinna med att träffa mica med..=) wiiiiie...
vi ska fika kl 11... typich..
trevlans...


hejsvejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela