MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Vill ge en ros Till Mamman

Publicerad 2008-04-20 13:35:19 i Hemma Bäst

Mamman I arboga som förlorade Sina Barn Max Och saga på tre respektive ett år...
jag känner sådan sorg med henne..
jag hade aldrig klarat att vara så stark o kämpa på som hon har gjort... All Kärlek Åt henne..!!


söndag... kl 18.00 ska jag och mamma hämta Max, Min Max i osby...
mattias kommer och lämnar över honom där... oooh vad jag längtar.. har gått och tittat på alla bebisar som jag sett i affärer och på stan... folk tror nog inte att jag e riktigt klok.. haha .. men jag e så bebissjuk.. ge mig min bebis nu.. orkar inte vara utan honom mer...

annars så måste jag tillägga att vädret är ju fantastiskt... blir nog lite sandlåde väder nu i början av veckan..=) får ta några promenader.. se om micca o lion kanske har lite tid över för oss..

Ha de så bra... vi ses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela