MalinBorglin

Det här funderar jag på!

sitter På Jobb

Publicerad 2008-04-23 18:17:38 i Hemma Bäst

aaaaah..
härligt...
i helgen är det Motormässa Och jag ska jobba..
så slipper jag sakna ihjäl mig efter Max...
sysselsatt,,,

Annars så han jag släppt nyheten om att jag gått vidare och hittat kärlek igen..för mattias (max pappa) ooooch han tog det nog rätt bra.. bara räddför Som de flesta antar jag att den nya manen i mitt liv ska bli för stor i Max liv så att man kanske skulle gilla honom mer..!
men som det är så är ju Max pappa Alltid Max Pappa
Och även om att Jag faktiskt inte Älskar Max Pappa Så gör max det...
och jag behöver närhet...
och nu e mitt liv på en höjdpunkt....
jag trivs..
jag älskar Det
image36

Jag och Max i sandlådan... Jag säger som Sandra "tur man har en son så man kan få bygga sandslott igen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela