MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Lördag kväll Och Imorgon!!

Publicerad 2008-04-19 21:01:15 i Hemma Bäst

ja imorgon kommer Min lilla Max Hem...
oooh vad jag verkligen super längtar efter att få krama om honom o pussa på honom o få ligga o mysa o snusa i hans hår..
men jag vet ju redan nu att han kommer inte lukta som han brukar.. det gör han aldrig när han varit hos pappa... då e de annerluna tvättmedel med mera som sätter den vanliga maxlukten i rubbning.. men de ändras snabbt tillbaka.. ooooh va jag ska mysa o kramas....
annars idag har det vrait massa utfrågning på shemat...Ska man skaffa sig en stadit familj får man ta reda på vad man kanske skulle behöva veta i framtiden...
allt om favoritfärger till storlek i skor och sådant...
våren är ju äntligen här... och visst får man vårkänslor...
för mig har gammalt pirr i magen vaknat upp igen...
fan va han e underbar..!


såhär långt har vi kommit så kan ni allt fundera på om han passar in i profilen!

hans favorit färg är svart
Han är 185 cm lång
vi träffades när vi båda var 16 år gamla mer eller mindre!
han har inget körkort men tänker ta det snart
Tycker bäst om Hundar i Djurvärlden
och gillar inte ormar alls

han är född den 1 december 1985
han vill gifta sig i framtiden och
han vill Ha kanske 3 barn
han har tre Bröder
och det är inget hinder alls att ha ett distansförhållande ett litet tag..
Och att hon har barn.. det är inget hinder..!
=)

där fick ni så att de tjöööt

Kommentarer

Postat av: munin

Publicerad 2008-04-19 21:29:46

Han låter ju som en bra kille iallafall =)

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-04-20 12:11:20

Jag vet vem det är hihihihihii

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela