MalinBorglin

Det här funderar jag på!

en blick tillbaka

Publicerad 2007-06-04 21:08:16 i Hemma Bäst

[ Hejsan!
Det har snart gått en vecka och jag känner mig förvånansvärt Pigg..
vaknar runt 7.o0 var dag och sen blir de en middagsvila runt 15.00 tiden... sen klara vi oss bra... Nätterna är underbara... han sover i sängen mellan oss och vi vaknar o äter var 4 timme ungefär... hur bra som helst..

idag ska vi ut på landet.. till Max farmor.. ut o promenera och äta middag..
sen till natten får vi se hur jag o Max ska klara oss för Pappi Ska jobba..=/ usch.. men vi ska nog klara oss]

inlägger e taget från precis efter att Max föddes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela