MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Magen i Vecka 31

Publicerad 2007-01-08 14:00:24 i Hemma Bäst

Magen i Vecka 31

Det är vecka 31... sluttampen.. de går inte så hemskt fort inte.. men jag mår som en lärka..
om dom nu mår bra?!
Magen Växer inte märkbart mycke för mig som bär runt på den hela dagarna.. men tyngre blir det.. Ryggen klyddar lite på kvällarna.. då när jag varit o fäääärt runt en hel dag så pallar den inte med mer riktigt...

jag har gått ner ett kg igen..=/  total ökning från invägningen ligger nu på Plus 4 hg... de e illa..
Min Barnmorska tycker att de e bedrövligt.. hon tjatar om att jag måste gå upp.. annars Kommer jag att ligga på minus efter förlossningen.. o att jag då ej kommer orka med alla sena nätter.. allt slit utan sömn som kan bli...
men jag ska kämpa.. kanske e de så att jag går upp såfort den lilla kommit ut..

KOM UT NU ÄLSKLINGEN..
Vi Väntar ju på dig..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela