MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Trötthet..

Publicerad 2006-09-27 20:14:52 i Hemma Bäst

hejsan...!

Mattias e den stora passionen i mitt liv..
att han e så gooo som han är..
men sammtidigt kan de gå dagar eller iallafall minuter
då jag funderar över hur han fungerar eller hur han tänker...
lika gullig och mysig som han kan vara ..
 lika Oförstående och kall kan han visa sig  vara i korta perioder.. e det medvetet??

jag e trött idag...  saknar honom massor.. han e o jobbar.. men jag känner att magen e öm o jag behöver hans stöd o hans närhet...
kommer tyvärr nog bli så att när han slutar vid elva.. då har jag hunnit bli trött och somnar och han sätter sig här.. vid datorn...

jag älskar honom av hela mitt hjärta.. o jag vet att han älskar mig med
men närheten.. den är viktig.. just nu behöver jag stödet..!

/// Malin Borglin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela