MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Lägeheten

Publicerad 2006-11-26 11:21:29 i Hemma Bäst

sovrum

Mina gardiner behövs strykas .. ja jävlar.. haha .. börjar komma iordning här hemma nu...
de går frammåt... vet ej redigt om de kommer hända så mycke nu frammöver för  de som saknas e mest saker att hänga på väggarna o de får ju komma när man hittar nått snyggt..

men men .. annars e de mysigt




Storarummet börjar likna något med.. Letar efter en gardin med lite mer färg att ha till den ljusa..
o som sagt grejer på väggarna...


Sååå nu har ni fårr en liten förhandstitt på en del av lägenheten..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela