MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Ikea Med Mamma

Publicerad 2006-11-12 13:14:45 i Hemma Bäst

Idag ska jag till Ikea Med Min Mammis..
de ska bli kul.. ska leta Köks stolar och Desert skålar... =)
mamma e påväg upp hit nu så de e bara att vänta ..

Det är FarsDag med!
Ville Hälsa Min far att jag hoppas att hans dag blir Toppen..
O att Solen Lyser På honom en stund..!

Jag Vill Skicka Ett Bud Med En Ängel Upp Till Morfar Idag Med...
Det är Hans Dag med... Även Om han lever Bland Fluffiga Rosa Moln Nu..!

En liten Halv Hälsning till Min Älskade Sambo Med... Han e ju Trots allt blivande Pappan i Huset.. så han förtjänar en solig dag.!

Och En Bra dag Önskas Också Mammas Sambo Lennart. Han är ju trots allt Pappa Han med.. Även om ungarna inte är normala..;P

Om IMorgon.!
Imorgon ska jag o Mammis Till Huseby Julmarknad... De ska bli Underbart.. Längtar så verkligen...
Efter en tur där bland alla julgranar och lyktor ska vi ta oss till samarkand i Växjö o shoppa lite... se om jag o Magen orkar med hela dagen.. man blir lätt trött nuförtiden...

BebisNytt
Jag e ju som sagt En liten Tjockis nu...
magen börjar arta sig o e så perfect rund lite mot melonformen..
Vecka 23 e vi mitt uppe i nu... Tiden går inte fort alls...
räknade ut att på nyår.. då e vi i vecka 30....
då e de bara 10 veckor kvar.. men de kommer säkerligen gå över tiden..
men huvudsaken är att jag och magen mår bra.. o att min Och Mattias Bebis e en Frisk O pigg Bebis...  O det verkar den vara... Han/hon Sprattlar som söron där inne..=)

IGår.!
Igår hade jag en kväll för mig själv..
Pojkarna va ute o söp o jag satt vid min dator en stund o sen kollade jag lite på tv....
Sen Kom Mattias Syster Martina upp en runda o hälsade på.. kollade in nya lägenheten.. de va trevligt me lite sällskap.. o hon e så gullig o snäll..
tråkigt nog för henne fick hon köra hem till växjö i regn o rusk sedan mitt i natten .. men de gick som tur va bra o hon kom hem välbehållen..
jag fick ge mig ut i bilen jag med o köra på Mattias peter packe o Bigs för att hämta leg till peter som ej kom in på pubben.. HAHA.. jaja de fixade jag som e såååå snäll..
sen hem o så småningom sova..
mattias va inte hemma till 3 så jag ringde o han kom vid lite över 4...
trist när han lovat att komma hem i tid.. jaja....
vi kollade lite på Matlagningsprogram där pernilla walgren tog fel på Socker o la istället i Salt i sin blåbärssylt.. HAHAH pinsamt så spottade hon plåbär Rakt ut  över köket framför kamerorna..=)

neee nu skajag ta mig en runda med Bellami.. Vi höres.. Bye Bye Then

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela