MalinBorglin

Det här funderar jag på!

VattenGympa

Publicerad 2006-12-05 16:19:02 i Hemma Bäst

Hej..
idag va jag på vattengympa.. rätt trevlig aktivitet men jobbig för kroppen.. (kanske e de som e grejen) hehe
nyss hemkommen därfifrån... väntar nu på att Lina ska bli klar hos hästen så vi kan färga hennes hår...

på vattengympan va vi 9 st gravida kossor! jag va yngst... som ofta nu förtiden..!
ni hoppade runt och gjorde övninga med både armar o ben och senare massa avslappningsövningar med andning i fokus.. rätt kul.. men jag hade svårt att konsentrera mig ibland...
En övning där man helt skulle lita på dom andra i gruppen och bara flyta runt medans dom andra bar upp en i en ring runt runt .. de va lite otäckt.. men de gick det med..=)

japps..  igår gjorde jag Tacopaj till mattias.. vi mös o grejade när han kom hem.. kändes riktigt skönt att vara så saknad som jag va igår.. önska de va så alltid=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela