MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Nyår i Mogron

Publicerad 2006-12-30 18:30:28 i Max & Liam


Såhär till Nyår Vill Jag börja med Att Bjuda På lite Bebisnytt

Uppdatering På graviditeten.. det är bara tio veckor kvar nu=) YESSSSS
Magen e stor.. tung.. samandragningarna e regelbundna men jag kan inte säga att dom gör ont.. känns bara som om något långt ner i magen krampar eller knyter sig.. det blir lixom stenhårt...
skummt men så e det..=)

Min graviditet - BF Ons 14 mar 2007
Uträkning utgår från dagens datum: Lör 30 dec 2006
  Din graviditet startade Tors 8 jun 2006
  Din menscykel är ca 28 dagar
  Du blev gravid ungefär Tors 22 jun 2006 (ägglossningen) 
  Du har gått 205 fulla dagar av 280
  Du är i vecka 30
  Du har gått 29 fulla veckor och 2 fulla dagar (v29+2)
  Du är i 7:e kalendermånaden
  Du är i 8:e graviditetsmånaden 
  Du är i trimester tre
  Du har 75 dagar kvar till förlossning


Annars har allt Varit Toppen senaste tiden... Vi har varit runt o hälsat på familjen .. umgåst.. haft de mysigt.. massa mys o gos har det varit ..=)
dock har jag senaste dagarna dragit på mig världens Förkylning.. eller neee jag e inte snorig.. inte en snörvling.. men ONT i halsen har jag som faaaäään..   knaprar vicks och dricker hostmedecin.. hostar o låter föjävligt... tur att Älsklingen står ut ändå=) hehe...
imon e de nyår ja... Får se hur de blir...
Vi vet inte redigt vart vi ska vara än..Men vi brukar ha kul änndå=)
Mattias Malin Och Bebis.. =) FÖR ALLTID

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela