MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Nöjd prick

Publicerad 2006-12-19 14:17:26 i Hemma Bäst

Nöjd prick
Idg e det Tisdag.. Jag ska snart klä på mig dom varma kläderna o traska ner mot sjukhuset för att återlämna ett BäckenBälte jag lånat för att underlätta det tunga..=)

imorgon ska jag umgås med lina hade jag tänkt.. de ska bli mys mys..
och på torsdag ska jag som sagt till Ullared med Mattias Mamma Och Hans syskon.. ser fram emot det med... ska försöka få tag på  julklappar till alla anhöriga med innan veckans slut.. får nog ner på staden o röja lite med de imon...

att  man (jag) alltid ska vara ute i sista minuten..=/'

attans

Annars så mår Magen prima... Den lille bufflar på som vanligt o jag bara längtar efter att de vill komma ut..
tiden går både sakta o snabbt på något konstigt sätt.. dag för dag tycker jag att de händer inget alls.. men sen helt plötsligt har det gått en vecka eller två=)
vi går snart in i vecka 29... spännande..  vi e ju som sagt i trimester Tre nu... den sista Tredjedelen Av graviditeten.. bebisen e ca 35 cm.. fötterna ca 5 cm.. =) den har öppnat ögonen och blinkar regelbundet.. den hör alla ljud utifrån och den kan se skillnad på ljust o mörkt utanför magen=)
spännande..

nepp.. nu får vi ta tag i det hära... Vi höres.. Ha en Bra  Och God Jul Om vi ej Synes o höres innan...
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela