MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Helgens Björn rosenströms föreställning

Publicerad 2006-12-18 14:04:08 i Hemma Bäst

Jag o Älsklingen

I helgen va de Inflyttningsfest hos Min Och Min sambo Mattias... Det blev lyckat o här var en massa massa folk...
 Bilderna lägger jag upp på pixbox om en stund...=)

annars e de bara bra med magen.. lillen e vild idag=)  dock har han/hon varit lugn hela helgen o när jag va ute o dansade i lördags så kände jag inte av den lille alls..=)

veckan blir lugn.. till en början.. idag ska jag städa o greja.. försöka få tid till att tvätta tisdag eller onsdag .. för att sedan åka med svärmor till ullared på Torsdag... fredag åker jag o Mattias till Min Mamma i kristianstad för att  umgås o ha de bra ... tänkte samtidigt baka lite lussebullar .=)
gott gott gott..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela