MalinBorglin

Det här funderar jag på!

28 nu är vi i vecka 28

Publicerad 2006-12-15 13:59:23 i Max & Liam

Magen Vecka 28




och vi har gått in i trimester tre... OOH YES... idag är det 90 dagar kvar..
de känns inte så hemskt massa..?!
vecka 28 alltså... 
o från o med enna veckan har barnet stora chanser att överleva utanför magen..
större för varje dag.. emn de kan överleva i dagens läge.. Jag e en Mamma..
En super Mamma..
nu vill jag få träffa mitt barn...
den lever där inne o vi rör vid varan alltid .. dygnet runt..
men jag har ännu ej fått titta den lilla i ögonen o berätta att jag älskar henne/honom..

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2006-12-15 16:15:02

jo [email protected].. adda mej så kan vi prata mera

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela